HTML

DSI Csodaépítés

A Travian nevű játékhoz a tagjaink számára egy állandó hírlevél jellegű blogot indítunk, amely azt szolgálja, hogy a fontos dolgokról mindenki időben éretesüljön. Klánunk a DSI egyike a végső győzelemre is esélyes klánoknak.

Friss topikok

  • C76: Veletlenul tevedtem ide, de jo volt ujra olvasni, azota sem volt meg egy olyan szerom mint az elso... (2012.08.21. 23:05) Dél Keresztje a csillagokba ért
  • vanta: Sziasztok! Későn kezdtem és sokáig nem tudtam feltölteni! De kész vagyok vele! www.youtube.com/... (2008.12.07. 14:17) Utolsó bejelentkezésünk
  • Qedrák: Ha az indás videóra gondolsz, akkor sorrendben: -A Szikla - filmzene -Clint Mansell: Lux Aeterna ... (2008.10.25. 21:19) Ha nem megy a bónusz videó
  • Zolika817: Majd keress meg a játékban, ha még aktuális a dolog a nevem a régi megszokott Attika6791. (2008.10.10. 16:23) Egy bónusz videó
  • Predator(ÉKES): Az MH támadása nincs meg valakinek? (2008.09.22. 20:43) DSI-videó béta

Linkblog

2008.08.21. 21:01 Qedrák

Visszaélések a jelszóval

Sajnos ahogy közzétettük azt a jelszót, amivel be lehet nézni sbihez, máris megjelentek az első visszaélések.

Nyilván valakinek nagyon jó poén lebuzizni a multihuntert sbitől, vagy hasonló jelzőt aggatni az ÉSZ-es ellenfeleinkre, ileltve hamis leveleket küldeni a kláncsaládunknak.

Ezúton is jelezni szeretnénk, hogy ha ez nem fejeződik be,nem lesz nyilvános semmilyen jelszó a csodához.

8 komment

Címkék: jelszó csoda figyelmeztetés


A bejegyzés trackback címe:

https://dsicsoda.blog.hu/api/trackback/id/tr62626689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TaMate 2008.08.21. 21:18:48

Vannak sajnos ilyen hülye emberek itt is, mint mindenhol sajnos....nem látom értelmét a dolognak, hogy lejáratnak másokat.....pedig miattuk lett megadva sbi jelszava.....és nagyon sok emberrel kicsesznek ezzel...

Attila 2008.08.21. 21:27:44

Sbi:Küldtem néhány levelet (ugyanaz) azért küldtem többször, mert mindig elolvassák-.-
légyszíves olvasd el:D

Awenhai 2008.08.22. 06:03:04

Na, ezért volt nagy figyelmetlenség és hiba kitenni a jelszót. Bár sajnos, a patkányírtás nem megoldható. :(

Jó kérdés, hogy nem lehet-e megoldani, hogy legyen egy játékvég utáni közös jelszó, ami csak nézelődést enged, levélírást nem... (Nem vagyok szőke, csak nem vagyok programozó)

kicsijoe 2008.08.22. 10:40:15

Itt a csoda megtekinthető:

kepkezelo.com/images/n601w0a27tz2yu97vcz.jpg

:)

Ezzel már nem kell mindenki tudja a jelszót :)

Gmesoft 2008.08.22. 13:33:27

Aki a játék során hülye volt,az a játék végére sem lesz bölcs!A rosszindulatúság nem múlik el a világcsoda 100-as szintjén!
Gmesoft DSI-É

Judas Priest S8 2008.08.23. 01:50:58

Sziasztok!

Nos nekem nagy élmény volt megnézni a világcsodát, és szerintem az emberek nagyrészének is.Sose láttam ég ilyen szemszögből, mindig csak mi építettük északiak :D
Mindenkinek joga van befuckolni multihenternek a játék végén, az egy másik dolog hogy én tiszteletben tartom annyira azt az accountot hogy nem irogatok róla ,legfőképp nem káromkodásokat.
Ami az S3at illeti Gezarius voltam :D, és szorítottam a régi klánomnak és az ÉKESnek, de nektek is örülök.
Nah, hello

JP

Raritas 2008.08.23. 23:05:31

Üdv:)
Épp lesem a falut,hát,nagyon nagy gratu hozzá :) Jó csapat volt mögöttted :) Továbbiakban sok sikert,ha még nem unjátok:P

Hunt3r 2008.08.24. 02:59:02

Benéztem én is sbi85-höz és igazából én meg szeretném köszönni a lehetőséget, hogy benézhettem hozzá, mert most láttaim ilyet élőben először!
Nem értem a sok f@szlámát, hogy miért kell egy ilyen lehetőséggel visszaélni....!?

Üdv.: Keselyű - DSI-TraP
süti beállítások módosítása